T1800 (Kyoceraprinthead) Stampante digitale industriale

Descrizione breve:

Perseguite u culore autenticu, impressione u mondu cù una stampa d'alta qualità

A nova generazione di stampante digitale industriale T1800 adopta teste di stampa Kyocera industriali d'altu rendiment, cumminati cù un sistema di stampa d'altu rendiment è un quadru d'acciaio solidu d'alta tensione, cun alimentatore regulabile in tensione, è cunfigurazione high-end cum'è alimentazione cuntinuu è alta precisione. piattaforma di stampa, etc., chì ponu facirmenti realizà una stampa rapida è risponde à i bisogni di produzzione di l'utilizatori in grande quantità di industria di stampa digitale.


Detail di u produttu

Tags di u produttu

Parametri tecnichi

Larghezza di stampa 1800 mm
Teste di stampa Testa di stampa industriale Kyocera
Numero di teste di stampa 4/6, 2 fila
Print output 2 passi 367 m2/h
3 passaghju 260 m2/h
4 passaghju 202 m2/h
Inchiostri disperse
Tipu di media Trasferimentu di carta
U software di cuntrollu U software di stampa JHF
Interfaccia PCIE
RIP Caldera / NeoStampa
Alimentazione elettrica AC380, 50-60HZ 20KW, 38A
Dimensione di l'impresora 4290mm * 2270mm * 1880mm
U pesu di a stampante 2170 kg (senza imballatu)

Prestazione è caratteristiche

Una varietà di modi di stampa, 4 culori opzionali cù 2 fila o una sola fila, più scelte dispunibili.
Sistema di cuntrollu di pressione negativa di alta precisione per monitorà in tempu reale, più di 90% di l'aria cumpressa hè ridutta.
Pigliate l'iniziu in l'usu di u mutore lineare Panasonic d'alta qualità, chì cuntribuisce à i testi di stampa in modu efficace.
A tecnulugia unica di cuntrollu di u tank subink assicura chì l'inchiostru hè sicuru è senza perdite durante a mancanza di energia brusca.
U dispusitivu automaticu di sollevamentu è idratazione è u dispusitivu automaticu di pulizia è scraping facilita a manutenzione è u funziunamentu.
Utilizà a pressione di l'aria per aghjustà a tensione di l'alimentatore pò aghjustà in modu efficace a forza di a carta di trasferimentu.

Utilizendu una soluzione sicura è affidabile di a catena di rimorchiu, u prublema di fallimentu di u cable in muvimentu hè risoltu in modu efficace.
Utilizendu a funzione PLC automatica cumpleta per cuntrullà strettamente l'alimentazione è a pulizia di e teste di stampa in tempu reale.
Utilizendu u sistema di servo drive è u raster metallicu per ottene una stampa d'alta precisione, l'output hè più stabile è senza rumore.
L'alimentazione è a raccolta di i media hè guidata da un servomotore.U modu cuntinuu pò fà l'alimentazione più liscia è stabile.
Sistema unicu di cuntrollu di riscaldamentu, apertura è chjusu di cuntrollu cumplettamente automaticu, aghjustamentu in tempu reale di a temperatura di riscaldamentu.


  • Previous:
  • Next:

  • Scrivite u vostru missaghju quì è mandate à noi