Stampa intelligente, futuru verde "JHF hà mostratu in a mostra ITMA Asia 2021 cù una varietà di prudutti

U 12 di ghjugnu di u 2021, a China International Textile Machinery Exhibition è l'ITMA Asia Exhibition anu apertu in Shanghai National Convention and Exhibition Center.JHF Technology Group Co., Ltd. (in seguitu chjamatu "JHF") hà participatu à a mostra cum'è un fornitore di equipaggiu di punta in l'industria, è hà mostratu una quantità di prudutti presentati in u campu di a stampa digitale di tessili.

Driving by a prutezzione di l'ambiente, prumove u sviluppu verde di l'industria

news

Cù u rapidu sviluppu di l'industria di stampa digitale tessili, è u pensamentu di l'utilizatori di l'industria nantu à u cuntrollu di a scala di produzzione, l'efficienza di a produzzione è u costu di produzzione in l'era post-epidemica, a trasformazione è l'aghjurnamentu di l'industria hè diventata una tendenza inevitabbile.À u listessu tempu, cù a migliione graduali di a cuscenza ambientale di l'industria, cumu per risponde à i bisogni multiplici di produzzione di l'utilizatori di l'industria hè diventatu a ricerca incansable di JHF in a strada di u sviluppu di u produttu.
JHF T3700 Grand Format Direct to Fabric Digital Printer in display pò esse largamente utilizatu in persunalizazione di scatula luminosa di publicità di tissuti tessili, pannu di muru di formatu largu, cortina, tessili di casa è altri prudutti, chì ponu ottene un culore luminoso, una bona solidità di u culore, stabile è durabile. effettu di output.Hè dotatu di teste di stampa à base d'acqua di qualità industriale è inchiostro di tintura dispersa di alta qualità, chì rende a stampa più liscia è una gamma di culori più larga, realizà a prutezzione di l'ambiente verde è l'effettu di stampa d'alta qualità, è furnisce à l'utilizatori un verde one-stop in generale. suluzione.

news

JHF T3700 Grand Format Direct to Fabric Digital Printer

JHF T1800E a Stampante di Carta di Trasferimentu Industriale di Nova Generazione dotata di una testa di stampa industriale Epson S3200 d'alta prestazione pò realizà facilmente una stampa rapida è un ordine di ripetizione rapida in pocu tempu per risponde à i bisogni di l'utilizatori in l'industria di stampa digitale in picculi lotti.Cumbinatu cù un sistema di stampa d'altu rendiment, un quadru di saldatura d'alta resistenza, un rullu flottante di tensione regulabile, un modu di alimentazione cuntinuu di svolgimentu posteriore è di ripresa posteriore, piattaforma di stampa d'alta precisione è altre cunfigurazioni high-end, a saturazione perfetta di u culore pò esse ottenuta in a forma di stampa di trasferimentu di calore, chì pò scuntrà a pruduzzioni di l'effettu di stampa squisita nantu à a cortina, a decorazione di stampa persunalizata è altri tessuti tessili, aiutanu i clienti à scopre più opportunità di mercatu.

news

JHF T1800E a stampante di carta di trasferimentu industriale di nova generazione

JHF P2200Max, Stampante Digitale Tessili d'Alta Velocità di Nova Generazione cù un sistema di circulazione di inchiostro unicu, cuncepitu cù cuncettu di cuncepimentu umanizatu, affindu à a dumanda di produzzione industriale, apre un novu modu di stampa.Aduprendu a testa di stampa industriale Epson cù u modu di doppia fila 8 culori per ottene risultati di stampa di alta qualità cù culori originali.JHF P2200Max pò aduprà tinta reattiva, acida o dispersa.Pò esse largamente utilizatu in a stampa diretta di cuttuni, linu, seta, nylon, poliester è altri tessuti.Hè soprattuttu adattatu per a stampa digitale d'alta precisione, aiutendu l'utilizatori di tessili di vestiti à ottene un modu di produzzione d'alta qualità è à pocu costu.

news

JHF P2200Max Stampante digitale tessili d'alta velocità di nova generazione

Presentazione multidimensionale, sperienza immersiva

A cabina JHF, cù u biancu cum'è u so culore principale, mostra diversi campioni brillanti è vividi, chì creanu una sperienza immersiva per i visitori, è cù spiegazioni prufessiunali da u persunale, per aiutà i visitatori à capiscenu più nantu à i prudutti è e soluzioni d'applicazione in u campu di JHF digitale. tessili.À u listessu tempu, i visitatori ponu vede à u stand JHF da una distanza ravvicinata u modu di travagliu efficiente è a produzzione di alta qualità di a stampante digitale JHF T3700 Grand Format Direct to Fabric, JHF T1800E a stampante di carta di trasferimentu industriale di nova generazione, è JHF P2200Max New Generation High. Speed ​​​​Textile Digital Printer in u prucessu di stampa di tessuti.

news
news

Cum'è unu di i prumutori di u sviluppu di l'industria di stampa digitale tessili, JHF hà aderitu à a missione corporativa di aiutà i clienti à cresce cù prudutti è servizii eccellenti, pigliendu a ricerca è u sviluppu di a tecnulugia cum'è a prima forza motrice di u sviluppu di l'impresa, è a realizazione constantemente di sè stessu. rivoluzione è innovazione.In u futuru, l'impresa hà da cuntinuà à praticà u cuncettu di u sviluppu durevule, è travaglià cù i clienti multitùdine di l'industria per scopre u novu sviluppu di l'industria.


Tempu di Post: 12-May-2022